عمل بلفاروپلاستی در تهران

بلفاروپلاستی در تهران : جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی ؛ نوعی جراحی پلاستیک زیبایی است که با هدف رفع پوست و چربی اضافی پلک ها و دستیابی به یک چهره شاداب و جوان تر انجام می گیرد.

در مواردی که افتادگی پلک بالا ، شدید بوده و میدان دید را محدود کرده باشد ؛ بلفاروپلاستی می تواند با درمان افتادگی پلک ، میدان بینایی را بهبود بخشد.

توجه داشته باشید که عمل بلفاروپلاستی ، گاهی ممکن است بر روی هر دو پلک بالایی و پایینی انجام پذیرد.

دکتر علی محمودی جراح و متخصص چشم تهران می باشند ، ایشان انجام کلیه اعمال جراحی حوزه چشم و پلک ؛ از جمله عمل بلفاروپلاستی را به بهترین نحو ممکن به انجام می رسانند و تاکنون توانسته اند نتایج درخشانی را در کارنامه کاری خویش به ثبت برسانند.

علاقمندان به انجام عمل بلفاروپلاستی در تهران می توانند با اطمینان خاطر به مطب دکتر محمودی از بهترین جراحان پلک تهران مراجعه فرمایند و به نتایج ایده آلی از این جراحی دست یابند.

بلفاروپلاستی در تهران

بلفاروپلاستی چیست ؟

بلفاروپلاستی ، نوعی تکنیک جراحی زیبایی است که فوریتی نبوده و صرفا به منظور بهبود چهره انجام می گیرد.

متاسفانه گاهی پلک های بالایی و پایینی شما طی فرآیند بالا رفتن سن ، افتاده یا پف کرده می شوند ؛ البته باید توجه داشت که این امر ، می تواند گاهی جنبه وراثتی داشته باشد.

به هر حال این که پف آلودگی و افتادگی پلک ها ؛ از نظر زیبایی ، از جذابیت چشم ها و صورت می کاهد و باعث خسته و پیرتر به نظر رسیدن چهره شما می شود.

به طور کلی بلفاروپلاستی ؛ می تواند پوست ، ماهیچه و گاهی چربی اضافی را از پلک های بالایی و پایینی شما بردارد و جوانی را به پلک ها و متعاقبا چهره شما بازگرداند.

چه افرادی بهترین داوطلب برای بلفاروپلاستی می باشند ؟

اگر اطمینان ندارید که آیا داوطلب مناسبی برای بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟ ؛ از یک چشم پزشک وقت بگیرید تا ایشان مشکلات پزشکی مرتبط با پلک های شما را مورد ارزیابی قرار دهند.

اگر در خصوص دلایل پزشکی برای بلفاروپلاستی ، مشکلی ندارید ؛ می توانید با چشم پزشک خود درباره دغدغه ها یا علاقه به انجام جراحی زیبایی پلک ، گفتگو کنید.

اگر پلک های تان افتاده است و پوست اطراف چشم های تان به دلیل بالا رفتن سن ، پف کرده است ؛ می توانید عمل بلفاروپلاستی را به عنوان گزینه مناسبی برای حل مشکل ، انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که چنانچه به انجام بلفاروپلاستی علاقمند هستید ، پزشک از شما می خواهد تا انتظارات منطقی از این جراحی داشته باشید.

بلفاروپلاستی در تهران

آیا نتیجه عمل بلفاروپلاستی ماندگار است ؟

بالطبع فرآیند بالا رفتن سن ، ادامه دار می باشد ؛ از این رو جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی نیز مانند هر جراحی دیگری به مرور زمان با تغییراتی مواجه می شود و می توان گفت که برای همیشه ماندگار نخواهد بود. تا جایی که در آینده ، شما باید روند این عمل را دوباره تکرار کنید.

البته با این وجود بر حسب سلامت و وضعیت بدنی فرد و فاکتورهای متعدد دیگری ، بلفاروپلاستی می تواند تا 10 سال ماندگار باشد.

روند عمل بلفاروپلاستی چگونه است ؟

عمل بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک ، غالبا تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد.

اگرچه در مواردی که نیاز به اعمال اصلاحات وسیع بر روی پلک ها باشد ، بنا به صلاحدید جراح معالج ممکن است این عمل جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام شود.

توجه داشته باشید که اگر برای انجام عمل بلفاروپلاستی ، تحت بی حسی موضعی قرار بگیرید ؛ در طول روند عمل ، بیدار خواهید بود ؛ البته ناحیه اطراف چشم شما با داروی تزریق شده ، بی حس می شود.

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد ؛ عمل بلفاروپلاستی را می توان بر روی پلک های بالایی ، پایینی یا هر دو به صورت همزمان انجام داد.

پس از بی حسی یا بیهوشی ؛ جراح برای تعیین محل برداشته شدن پوست و چربی اضافی ، بر روی پلک علامت گذاری می کند. ( در برخی موارد ، برخی ماهیچه ها نیز برداشته می شوند. )

پس از تعیین محل برش جراحی ، برش هایی در خط های طبیعی پلک ایجاد می شود ؛ لذا برش های این جراحی ،پس از بهبودی ، به هیچ وجه قابل رویت نخواهند بود.

سپس با استفاده از ابزار جراحی ، پوست و بافت های اضافی برداشته می شوند.

و در آخر ، بخیه یا چسب های ویژه بافت با دقت برای صاف کردن و شکل دادن به ناحیه اطراف ابروها و چشم ها ، مورد استفاده قرار می گیرد و برش های جراحی بسته می شوند.