عمل جراحی پلک در تهران

جراحی پلک در تهران : جراحی پلک که تحت عنوان لیفت پلک یا بلفاروپلاستی نیز شناخته می شود ، یک روند زیبایی است که به بازیابی چشم های خسته یا پف کرده و برگرداندن آن ها به حالت جوان طبیعی شان کمک می کند.

به طور کلی فرآیند پیری ، بر روی حالت ارتجاعی پوست بخصوص پوست نواحی اطراف پلک اثر می گذارد.

نیروی جاذبه نیز ، پوست حساس و شکننده را به سمت پایین می کشد.

بنابراین موارد مذکور ، سبب شکل گیری پلک های افتاده یا پف آلود می شوند.

حال آن که با انجام جراحی پلک ، می توان پوست و چربی اضافی را از پلک بالایی و پایینی برداشته و شادابی و جوانی را به پلک ها و متعاقبا چشم ها بازگرداند.

دکتر علی محمودی جراح و متخصص چشم و از برترین جراحان پلک تهران می باشند ؛ شما همراهان گرامی در صورت تمایل به انجام جراحی پلک در تهران ، می توانید با اطمینان خاطر به مطب دکتر محمودی مراجعه نمایید.

جراحی پلک در تهران

نحوه جراحی پلک چگونه است ؟

جراحی پلک ، معمولا به عنوان یک روند سرپایی انجام می شود ؛ بدین معنی که بیماران در همان روز جراحی ، از بیمارستان مرخص می شوند.

این عمل جراحی ، تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می گیرد ؛ البته در عمده موارد تحت بی حسی موضعی صورت می پذیرد و تنها در برخی موارد و در صورت صلاحدید پزشک اقدام به انجام آن تحت بیهوشی عمومی می گردد.

توجه داشته باشید که جراحی پلک می تواند صرفا بر روی دو پلک یا به طور همزمان بر روی هر چهار پلک ، صورت گیرد.

جراحی پلک بالا

لازم به ذکر است که افتادگی پلک فوقانی ، نه تنها باعث می شود که چهره پیرتر به نظر برسد ؛ بلکه می تواند به بینایی فرد و دید پیرامونی وی آسیب زده و گاهی در فعالیت های روزمره او ( مثل رانندگی ) اختلال ایجاد کند.

در چنین مواردی جراحی لیفت پلک ، ضرورت می یابد ؛ پس از انجام جراحی پلک بالا شاهد آن خواهیم بود که فرد ، دید نرمال خود را به دست آورده و افزون بر آن که جوان تر به نظر می رسد می تواند بدون نگرانی ، به انجام فعالیت هایی مانند رانندگی که نیاز به وسعت میدان دید دارند مبادرت نماید.

ناگفته نماند که جراحی پلک ، صرفا جنبه زیبایی نداشته و می تواند برای درمان موقعیت های وراثتی ؛ از قبیل پتوز نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پتوز نوعی اختلال چشمی است که در پی افتادگی شدید پلک بالا اتفاق می افتد و در صورت درمان نشدن ، می تواند بینایی را بدتر کرده و به بروز مشکلات دیگری ؛ نظیر تاری دید یا آستیگماتیسم منجر شود.

جراحی پلک در تهران

جراحی پلک پایین

پلک پایین در حالت طبیعی ، دارای کیسه های چربی می باشد ؛ چنانچه چربی های موجود در این کیسه ها افزایش یابند سبب پف آلود شدن پلک های تحتانی خواهند شد.

افراد دارای پلک های پف آلود ، معمولا خسته یا خواب آلود به نظر می رسند ؛ این افراد می توانند با جراحی پلک پایین و تخلیه چربی های اضافی موجود در کیسه های چربی ، پف پلک های خود را مرتفع نموده و زیبایی و طراوت را به پلک ها و چشم های خود بازگردانند.

هزینه جراحی پلک در تهران

هزینه عمل جراحی پلک ؛ بسته به فاکتورها و پارامترهای متعددی برآورد می گردد و از این رو ممکن است در هر فردی با دیگری تفاوت داشته باشد ؛ لذا نمی توان پیش از معاینه و آنالیز بیمار ، قیمت دقیق آن را مشخص نمود.